top of page

תשתיות ארוכות טווח – רכבת ישראל

"הפכנו מחברה שהציבור והממשלה אינם מאמינים בה לחברה מוערכת שתקציבי הפיתוח שהוקצו לה הוכפלו פי שלושה לכ 50 מיליארד בחומש הבא שהיא מפגינה ביצועים יוצאי דופן ומקדמת את תשתית הרכבת בצורה איכותית תוך יצירת מסוגלות לתת מענה לביקושים של 200 מיליון נוסעים בעשור הקרוב, שקיצרה את פרוייקט החישמול בשש שנים ועומדת ביעדים״, הדגיש מייקסנר תוך שהוא מציג את השפעת גידול באוכלוסיה על הצרכים התחבורתיים של ישראל.

יחד עם האתגרים הרבים, הרכבת עומדת בסטנדרט אירופי של עמידה בלוחות זמני ביצוע פרוייקטים ובשרות מיטבי לכלל הציבור ובעלי מוגבלויות ובממוצע דיוק רכבות של 96% כמו בשוויץ.

לדבריו קיים פיגור של כ 20 שנים בהקמת תשתית המסילות ולכן התפוסה של רכבת ישראל בקווים ובשעות השיא מגיעה ל-226%, דבר אשר הרכבת הציבה יעד להתמודד איתו על ידי הארכת הרכבות תוך רכישת קרונות נוספים ורכבות קורנוע חדישות ותוך שינוי הריהוט והמבנה הפנימי של הקרונות , כולל יצירת קרונות יעודיים לאופניים."


בסיורים במוקדי הבקרה והשליטה של הרכבת הוצגו יכולות הרכבת להתמודד עם איומים אלו במהירות וביעילות.

באירוח ובהובלת מיכה מייקסנר, מנכ"ל רכבת ישראל

עסק בתכנית האסטרטגית של רכבת ישראל, וכלל סיור במוקדי הבקרה והשליטה של רכבת ישראל.


לפודקסט



למצגת

לפתיחת המצגת לחצו על התמונה


לפרוטוקול



תשתיות ארוכות טווח – רכבת ישראל

מפגש פורום ראשי החברות

ברכבת ישראל



bottom of page