top of page

שיווק מנקודת ראות המנכ״ל והיו״ר

קובי הבר, מנכ"ל IDI ביטוח ישיר

העלה את המורכבות בהובלת שני מותגים באותו תחום, והצורך לייצר בידול ביניהם. כמו כן התייחס לשילוב אוטומטיזציה ו-AI כחלק מתודעת שירות, תהליך טכנולוגי שמסייע לאיכות המוצר ובכך למיצוב המיתוגי שלו בשוק.

(הרצאתו חסויה ונחשפה לבאי האירוע בלבד)

אייל שוחט, מנכ"ל סודהסטרים

התעמק בתפקיד המנכ"ל כמוביל תהליך הברנדינג והמרקטינג, כפונקציה בחברה הקובעת את מהותה וערכיה. שוחט התייחס לאתגר בהפיכת המותג לשם גנרי כאשר יש מתחרים בשוק. כמו כן, שוחט דיבר על החשיבות הערכית של החברה בהובלת פרויקטים למען העובדים ו/או אוכלוסיות הזקוקות לסיוע.


למצגת הרצאתו

לפתיחת המצגת לחצו על התמונה


מיכה שרייר, מנכ"ל טמבור

הציג את קמפיין "זה ירוק" שהיה למעשה שינוי כיוון של קמפיין אחר שהתחיל ונעצר באמצע. התעמקנו באומץ לשנות כיוון על אף ההשקעה השקועה, ומקום המנכ"ל בהובלת קמפיין מסוג זה.

(הרצאתו חסויה ונחשפה לבאי האירוע בלבד)


שיווק מנקודת ראות המנכ״ל והיו״ר

באירוע פורום ראשי החברות שהתקיים השבוע עסקנו בסוגיות שיווק ברמת המנכ"ל.

במהלך האירוע הושק המיתוג החדש של פורום ראשי החברות.

תודתנו למשתתפים, למרצים, ולטמבור על האירוח המופלא.

bottom of page